.. ليتني !





ليتني حقاً ،، لؤلؤة ،، في قاع بحر ليس له حدود

ليس به أناس ولا كائنات

ليس به غير الماء والصخور

ليس به .. إلا أنا

أنا فقط .. داخل صدفتي

....ليتني

10 التعليقات:

لؤلؤة الزمن ٩ يونيو ٢٠٠٧ في ١٢:٢٨ ص  

حبيبتي أنتِ أجمل لؤلؤة رأتها عيناي..

أنت لؤلؤة فريدة.. لؤلؤة نادرة..

حفظكِ الله ورعاكِ غاليتي..

أختكِ: حفصه

اللؤلؤة Nehal H Hamza ٩ يونيو ٢٠٠٧ في ١٢:٤١ ص  

لؤلؤتي ،،

تمنيت أن تكوني أنتِ الصدفة التي سأعيش بها

أحبكِ في الله جدا

حفظكِ الله لي وأدخلكِ الجنة

أختكِ : اللؤلؤة

لؤلؤة الزمن ١١ يونيو ٢٠٠٧ في ٩:١٤ م  

سأشتاق لكِ حبيبيتي

تذكريني

! Eslam ! ٢٤ يونيو ٢٠٠٧ في ٦:٥٩ ص  

ايه يا اخت الؤلؤه

الكلام الجامد دة

بارك الله فيكى

----------

ايه انتى مش باينه ليه ولا علشان كاتبه تحت اسمك صاحب مطرح خلاص بقا مشيتى :))

اللؤلؤة Nehal H Hamza ٤ يوليو ٢٠٠٧ في ١٢:٤٣ ص  

حفصة

أموت ولا أنساكِ ياحبيبتي

بارك الله لي فيكِ

اللؤلؤة Nehal H Hamza ٤ يوليو ٢٠٠٧ في ١٢:٤٥ ص  

!Eslam! أخ

أنرت المدونة البسيطة والله

بارك الله فيك على السؤال

الجهاز كان عطلان والحمد لله اتصلح خلاص

أشكرك أخي الفاضل

دمت بحفظ الله

امنية ١١ يوليو ٢٠٠٧ في ٤:٢٥ م  

يمكن مفهمتش الهدف من انك تبقى وحيده فى بحر
بس اسلوبك هادى جدا وبسيط

انى احبك فى الله جداااا

اللؤلؤة Nehal H Hamza ١١ يوليو ٢٠٠٧ في ٩:٠٢ م  

حبيبتي الغالية جداا

أمنية

يمكن أنا نفسي لا أعلم لماذا أفضّل الوحدة!!؟

أشعر بالراحة رغم أني لو كنت حقا وحيدة .. لجننت

--------

أسعدني مرورك الجميل اووي
وأحبكِ الله الذي أحبك فيه جدااا

أريج ١ سبتمبر ٢٠٠٧ في ١:٣٩ ص  

كتير بنحتاج نعيش بعييييد
ولوحدنا ...
كتير بنحلم نعيش...
فوق فى السما....
وبرضو لوحدنا....
كتير بنحتاج الصمت...لأنه بيكون الوحيد اللى بيفهم قلبنا...

بس بنرجع ونلقى نفسنا لسه على الأرض...
بين الناس...
ومينفعش نكون غير بينهم...جايز بنحتاج الوحدة لفترة
لكن صعب تكون دايما....
لأن الوحدة مش طبعنا....

حبيبتى لؤلؤة...
فاهمة حروفك كويس
وجايز حاسة الإحساس اللى كتبتيها بيه...
سلمت يداكِ وقلبك

اللؤلؤة Nehal H Hamza ٢ سبتمبر ٢٠٠٧ في ١٠:١٠ م  

ياه ياأريج
فعلا فهماني وحاسة بيّا
كلماتك جميلة جداً

ربنا يخليكِ ليا ويديم مرورك الرقيق
حبيبتي
سلمتِ وسلم قلبكِ الكبير

ليكن حبّ الله ..هو مظلَّـتك في الحياة

ليكن حبّ الله ..هو مظلَّـتك في الحياة